سوالات متداول

لطفا سوالات عمومی پرسیده شده سایرکاربران  و پاسخ ها را در این صفحه مطالعه نمایید و اگر هنوز موردی بود که در این صفحه پیدا نشد به ما پیام دهید .

ما چگونه به شما اعتماد و خرید کنیم ؟

در این فروشگاه همه چیز به صورت شفاف و برپایه اعتماد سازی بنا شده است .

ما تمام تلاش خود را میکنیم که شما با رضایت و آرامش خاطر خریدتان را انجام دهید و  هرگونه مشکل و اختلافی را برای شما به بهترین نحو مرتفع خواهیم نمود و در نهایت رضایت شما اولین اصل در کار ما است.

- همه موارد امنیتی و شرایط پیگیری برای مشکلات احتمالی نیز فراهم شده است .

این سایت دارای اینماد از سازمان صنعت معدن و تجارت است و زیر نظر واحد نظارت فنی آنها فعالیت میکند  و هرگونه مغایرت یا اشتباه از طریق سایت اینماد قابل بررسی و پیگیری میباشد ، به علاوه آدرس دقیق و شماره های تماس ثابت و همراه جهت تماس و پیام و شفاف سازی کامل قبل و بعد از سفارش در سایت قرار داده شده است.

مجوزات امنیتی سایت دریافت شده و اقدامات لازم جهت حفظ حریم شخصی واطلاعات کاربران کاملا رعایت شده است.

در نهایت پس از ثبت سفارش خرید ، پرداخت از طریق درگاه امن زرین پال انجام میشود که مجوزات آن نیز به نام مدیریت سایت ،در قسمت مجوزات قرار داده شده و در صورت هرگونه اشتباه یا اختلاف قابل پیگیری از طریق زرین پال خواهد بود .

پس با خیال راحت محصول خود را انتخاب کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

سریع ترین راه ارسال کالا کدام است ؟

تلاش ما براین است که کالاها را در سریعترین زمان ممکن و با سریع ترین روش های موجود ارسال کنیم و این فرآیند بیشترین ارتباط را با سیاست های انتقالی باربری مورد نظردارد، اما در بین همه روش ها ، ارسال با تیپاکس معمولا سریع تر اتفاق می افتد.

اگر محصولی که خریدم با جنس ارسالی تفاوت داشت چکار کنم ؟

محصولات دقیقا طبق عکس قرار داده شده در سایت و ویژگی های گفته شده خدمتتان ارسال خواهد شد ، توجه داشته باشید که اگر ویژگی مد نظر شما در عکس مشخص نیست یا در توضیحات به آن اشاره نشده ، قبل از خرید در بخش گفتگوی زنده سایت در مورد آن سوال بپرسید یا به مدیریت پیام دهید و جزییات محصول را دریافت کنید .

در نهایت اگر همه موارد بالا انجام شد و باز محصول متفاوت بود یا مشکل خاصی داشت روند مرجوعی که در پایین گفته شده را طی کرده و هزینه یا جنس مطلوب خود را دریافت کنید.

سفارشات در عید نوروز و تعطیلات رسمی چگونه است ؟

در ایام تعطیلات رسمی و عید نوروز امکان سفارش از سایت وجود دارد و بسته های شما بر اساس زمان بازگشایی شرکت های حمل ونقل خدمتتان ارسال خواهد شد .

آیا امکان خرید داروها هم وجود دارد ؟

خیر - با توجه به قوانین سازمان دامپزشکی امکان فروش دارو و موارد نسخه ای به صورت آنلاین وجود ندارد .

راه های ارسال سفارشات چگونه است ؟

سفارشات از طریق راه های زیر قابل ارسال میباشند که خریدار نوع ارسال را در صفحه خرید خود انتخاب میکند.

ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز 

پیک موتوری ( در شهر شیراز ) 

تیپاکس ( پرداخت کرایه در محل) 

باربری ( پرداخت کرایه در محل) 

سفارش هایم چند روزه به دستم میرسد ؟

به طور معمول سفارشات در بازه های زمانی زیر به دستتان خواهد رسید :

پست پیشتاز : 2 تا 4 روز کاری ( بسته به مقصد میتواند تغییر کند ) 

پیک موتوری : یک روز بعد از سفارش

تیپاکس : بسته به مقصد 1 تا 3 روز 

باربری : بسته به مقصد 1 تا 4 روز 

توجه داشته باشید که فروشگاه در همان روز سفارش یا حداکثر یک روز پس از آن ، سفارشات را بسته بندی و به شرکت های  حمل انتخابی شما تحویل خواهد داد  و زمان رسیدن مرسوله به دست شما تماما بستگی به شرکت حمل دارد .

آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد ؟

با توجه به دستورالعمل های بهداشتی و وجود مواردی که احتمال فاسد شدن دارند مانند شیر خشک ها و غذا ها و ... در حال حاضر امکان پرداخت درمحل جهت خرید سفارشات وجود ندارد و پرداخت ها فقط بصورت آنلاین مقدور است .

 امکان بازگشت کالا وجود دارد ؟

این امکان همیشه وجود دارد اما بهتر است از راهنمایی های کارشناسان و مشاوره دامپزشک گروه قبل از خرید استفاده نمایید تا خرید مطلوب و کارآمدی داشته باشید.

در موارد زیر میتوانید سفارشتان را مرجوع کنید :

اگر سفارش شما با موارد خریداری شده متفاوت باشد.

تعداد محصولات خریداری شده با تعداد ارسالی مغایرت داشته باشد.

اگر تاریخ مصرف در قسمت مشخصات درج نشده باشد و تاریخ مصرف یا انقضای محصول زیر 1 ماه زمان داشته باشد یا به هرعلت گذشته باشد .

ارسال کالای تقلبی یا غیر اصل
عدم تطابق برند کالای دریافتی با اطلاعات مندرج در سایت فروشگاه 

در چنین مواردی باید بسته را فقط در حضور مامور پست بازگشایی نموده و اگر مشکلی وجود د اشت همانجا مطرح نمایید و روند مرجوعی را طی کنید.

کالای دریافتی من شکسته بود باید چکار کنم ؟

فروشگاه ایران وِت تمام تلاش خود را در بسته بندی صحیح و استاندارد محصولات خریداری شده انجام میدهد تا هیچ آسیبی به سفارشات شما وارد نشود .

اما در مواردی اگر به علت سهل انگاری شرکت حمل مشکلی بوجود آید میتوانید از دستورالعمل های زیر استفاده نمایید :

- اگر محصول شما بصورت محلول باشد که بسته بندی در زمان تحویل مرطوب شده و نشان از شکستن قطعی محصول دارد همانجا و در حضور مسول شرکت حمل آن را بازگشایی نموده و از دریافت آن خودداری کنید.

- در مواردی که محصولات حساس به ضربه و شکستنی را سفارش میدهید بهتر است در زمان تحویل آنها را چک کنید که اگر مشکلی داشته باشد آنها را مرجوع کنید و این کار حتما در حضور مسئولان شرکت حمل و با صورتجلسه آنها انجام شود.

توجه داشته باشید که تمامی سفارشات شما بیمه شده و جهت ارسال صحیح آنها هزینه بیمه پرداخت شده است و شرکت پست یا سایر شرکت های حمل و نقل در صورتی بیمه و خسارت را متقبل میشوند که بسته در حضور نماینده آنها بازگشایی و صورتجلسه شود ، پس لطفا به این مورد توجه نمایید و  حتما هنگام تحویل گرفتن کارتن سفارش خود در صورتی که کارتن بصورت آسیب دیده یا پاره شده بود سفارش را تحویل نگرفته و این موضوع را با شرکت ارسالی و پشتیبانی سایت هنماهنگ کنید.

چه محصولاتی را نمیتوانم مرجوع کنم ؟

شرایط بازگرداندن کالا شامل محصولات زیر نمی‌شود:
کالاهایی که طرح و رنگ آنها به صورت تصادفی ارسال می‌شود.
در فروشگاه  طرح و رنگ برخی از کالاها به‌صورت تصادفی (رندوم) ارسال می‌شود که این موضوع در بخش توضیحات کوتاه محصول ذکر شده است. اختلاف رنگ یا طرح این محصولات با نمونه ارائه شده در سایت مشمول شرایط مرجوعی نخواهد بود. بدیهی است این کالاها را همچنان می‌توان در صورت آسیب دیدگی مرجوع کرد.

محصولات مصرفی که پلمپ یا بسته‌بندی آنها باز شده است
برخی کالاها پس از باز شدن بسته‌بندی، قابلیت فروش دوباره خود را از دست می‌دهند. محصولاتی مانند غذای حیوانات ، انواع شیرخشک و ... که از لحاظ بهداشتی بعد از بازشدن امکان مصرف ندارند نیز از این دسته اند.

کالاهایی که در اثر استفاده نادرست آسیب دیده‌اند
کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح و یا رعایت نکردن موارد توصیه شده از سوی شرکت سازنده، دچار آسیب دیدگی شوند قابل بازگردانی نخواهند بود. 

کالاهایی که بدون توجه به توضیحات ارائه شده خریداری شده است.

 توضیحات لازم و ضروری برای هر محصول  در قسمت مشخصات کالا بصورت کامل نوشته شده است ، درخواست های مرجوعی شما اگر با خصوصیات گفته شده در مورد محصول مغایرت داشت قابل قبول است.

چگونه سفارش خود را مرجوع کنیم؟

اگر کالای شما با شرایط بالا همخوانی داشت و پس از اینکه از امکان بازگردانی کالای مورد نظر خود اطمینان حاصل کردید، باید از طریق شماره‌ پشتیبانی سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. پس از بررسی چنانچه شرایط مرجوع شدن برای کالای مورد نظر تایید شد، فروشگاه ایران وِت کالا را پس گرفته و یا جایگزین خواهد کرد.

در چنین شرایطی، پرداخت هزینه ارسال کالای مرجوعی تا فروشگاه و همچنین ارسال کالای جایگزین برای مشتری، بر عهده فروشگاه ایران وِت خواهد بود. گفتنی است ارسال کالای جایگزین از طرف فروشگاه، پس از دریافت کالای مرجوعی از مشتری انجام خواهد شد.

نکات مورد توجه در روند مرجوع کردن کالاها:


برای مرجوع کردن کالا لازم است محصول موردنظر را به همراه کارتن اصلی خود و فاکتور درون کارتن ارسال نمایید. توجه داشته باشید که مخدوش کردن جعبه یا نوشتن هرگونه یادداشت بر روی آن امکان بازگرداندن کالا را از بین می‌برد.

اگر قصد مرجوع کردن کالاهای چند تکه یا محصولاتی که شامل اجزای مختلف هستند را دارید، باید آنها را به طور کامل ارسال کنید. وجود کسری در محتویات بسته‌بندی، شرایط مرجوعی کالا را نقض می‌کند.