نحوه رهگیری سفارشات
بعد از خرید و دریافت پیامک تایید از طرف فروشگاه بسته شما معمولا با توجه به انتخاب نوع ارسال انتخابی با فاصله 1 تا 2 روز کاری آماده سازی شده و تحویل شرکت حمل و نقل میگردد.
بعد از تحویل بسته پیامک تایید خدمت شما ارسال شده و کد رهگیری شرکت مربوطه برای شما پیامک خواهد شد و همچنین در پروفایل شما در قسمت سفارشات نیز قابل مشاهده است .
باتوجه به شرکت حمل ونقل انتخابی کد رهگیری دریافتی را در آدرس های زیر وارد کرده و وضعیت بسته خود را مشاهده نمایید.
جهت رهگیری بسته های ارسالی با تیپاکس : https://tipaxco.com/tracking

جهت رهگیری مرسوله پستی :https://tracking.post.ir/
اگر کدرهگیری به هرعلت برای شما ارسال نشده یا سفارشتان به روش دیگری خدمتتان ارسال شده ( مانند اسنپ یا باربری ) میتوانید به مدیریت فروشگاه ( 09120986090) پیام ارسال کنید یا از طریق گفتگوی آنلاین سایت درخواست دریافت کد رهگیری بدهید تا خدمتتان ارسال گردد.